Математичний
ранок присвячений математику М.В. Остроградському "Зацікавити дитину —
саме в цьому один з найважливіших принципів нашої теорії".
Талантами багата Україна.
Хай навіть - відбиваючись від орд
Долаючи неволю і руїни,
Все ж геніїв народжує народ.
Один із них - Михайло Остроградський
Великий тілом, духом і умом
Найперший вчений у Краю Козацькім,
Властитель теорем і аксіом.
Є в історії математичних наук ім'я, яке займає одне з
найпочесніших місць. Це - Михайло Васильович Остроградеький, математик, механік,
педагог, своєрідна непересічна особистість. Увесь світ відзначає 24 вересня
день його народження. І саме про цю
славетну людину учні 10 класу та члени математичного гуртка на чолі з вчителем
математики Шелег Тетяною Василівною вели
з учнями Войнихівської ЗШ І-ІІІ ступенів
спокійну родинну розмову так, як
говорять у сім'ї про найдорожчу людину, брата, земляка, родича. Бо народила
його українська жінка, бо виріс він на землі Полтавській, бо глибоко пустило
коріння в цю славетну землю його прадавнє родинне дерево.
Ведучі цього заходу, Котеленець Владислав та Семенюта
Віталіна, змістовно розповідали про вклад М.В. Остроградського в педагогічну
науку та зачитали спогади вчених всього світу про нього.
Члени математичного гуртка: Солошенко Олександр, Ражик
Лілія, Сахно Анастасія, Чуприна Микола, Кисляк Андрій порадували присутніх
цікавими історіями із життя Остроградського М.В.
На протязі всього заходу звучали журливі українські
пісні того часу, які прозвучали у виконанні Гаращенко Карини, Семенюти
Віталіни, Котеленця Владислава, Немятченко Аліни. Музичне оформлення вчителя
музики Войнихівської ЗШ І-ІІІ ступенів Білохи Тетяни Василівни.
По закінченню
заходу Шелег Т.В. провела вікторину, а члени поважного журі: Семенюта В. та
Котеленець В. визначили переможців. Звання «Найуважнішого класу» та солодкий
приз отримали учні 11 класу.
Михайло
Васильович залишив велику педагогічну спадщину своїм нащадкам. Він був добрим
викладачем, цікавився питаннями методики і педагогіки, підготував багато
вчителів математики, методистів, авторів підручників та навчальних посібників.
Він підбирав педагогічні кадри, керував методичною роботою викладачів
кадетських корпусів, організовував роботу з підготовки підручників для середніх
і вищих навчальних закладів. |